Pozovite nas

Kako se planiraju selidbe kancelarija?

Selidbe kancelarija

Selidbe kancelarija i drugih poslovnih prostora podrazumevaju određeni stepen prethodne pripreme i planiranja.

Svaka kancelarija ili firma razlikuje se prema veličini, broju zaposlenih, količini dokumentacije, nameštaja ili drugih specijalnih tereta koje bi trebalo preseliti. U skladu sa svim ovim elementima i faktorima koje uključuju selidbe kancelarija, neophodno je planirati proces preseljenja poslovnog prostora. Upravo iz tog razloga najbolje rešenje jeste da unajmite profesionalce, odnosno agenciju za selidbe, koja će to učiniti umesto vas.

Kakvu pripremu zahtevaju selidbe kancelarija ili drugih poslovnih objekata?

Selidbe kancelarija obično zahtevaju više vremena za planiranje od selidbi stambenih prostora, kao što su kuće ili stanovi. Razlog za to je jednostavan – selidba kancelarije se mora učiniti u što kraćem vremenskom roku kako bi se smanjili troškovi i gubici usled preseljenja.

Kako se onda na vreme pripremiti za selidbu kancelarije? Uz sledećih nekoliko trikova možete pripremiti sve neophodno za ovaj proces u veoma kratkom vremenskom periodu.

Prvo o čemu morate da vodite računa jeste da na vreme angažujete agenciju za selidbe kojoj ćete ukazati svoje poverenje. Sa agencijom dogovarate ono vreme koje vama najviše odgovara. Selidbe poslovnih prostora kao što su kancelarije najbolje je vršiti vikendom, kada su one uglavnom i zatvorene. Na taj način povećava se efikasnost same selidbe i smanjuju troškovi iste.

Selidbe kancelarija

Ukoliko se vaša kancelarija nalazi u određenoj zgradi, uvek je pametno konsultovanje za ovlašćenim licem o terminu selidbe, jer većina zgrada ne dozvoljava selidbe u toku radnog vremena. O ovome uvek morate voditi računa, kako ne biste stvarali dodatan stres i nepotrebne komplikacije.

Poslovne zgrade takođe mogu ograničiti vreme za parking vozila agencije za selidbe, a mogu postojati i drugi zahtevi koji se moraju ispuniti. Primer takvih zahteva može biti zaštita podnih površina od grebanja usled pomeranja nameštaja. Ovo je samo jedan od razloga zbog kojih su selidbe kancelarija komplikovanije od selidbi domaćinstava.

Pre samog preseljenja, svu važnu dokumentaciju (ugovore, poslovne knjige i slično) trebalo bi odvojiti i preneti na novu lokaciju posebno, kako se ne bi zagubile u transportu. Sve dragocenosti koje možda posedujete u kancelariji takođe bi trebalo preseliti odvojeno od ostatka stvari.

Proces kojim se vrše selidbe kancelarija

Kada ste odradili svu neophodnu prethodnu pripremu kancelarije, proces selidbe može započeti.

Pre svega, agencije za selidbe često nude besplatnu procenu cene i dužine trajanja same selidbe. Na taj način eliminišu se sva dodatna pitanja koja kao poslodavac možete imati.

Kao što smo već naglasili, svaka vrsta selidbi, pa tako i selidbe poslovnih prostora, moraju proći kroz određeni proces.

Taj proces započinje detaljnim dogovorom između vas, kao vlasnika kancelarije ili firme i agencije za selidbe. U sklopu dogovora napraviće se i detaljan plan selidbe.

U dogovorenom terminu, agencija koju se odabrali stiže na početnu adresu i započinje proces pakovanja vaših stvari. Pre samog pakovanja vrši se adekvatna zaštita stvari i nameštaja od mogućih oštećenja. Zaposleni u agenciji za selidbe će u ovom delu posla demontirati sav nameštaj koji je pogodniji za prevoz u rasklopljenoj formi.

Kada sve stvari budu upakovane u zaštitnu ambalažu za selidbe, tek onda može početi utovar stvari i prevoz do nove lokacije. Agencija za selidbe Safe Move uvek bira najkraću i najsigurniju rutu do nove lokacije i na taj način štedi vaše vreme i ubrzava sam proces preseljenja. Kada stvari bezbedno stignu na vašu novu adresu, započinje proces raspakivanja i montaže nameštaja.

Zašto odabrati Safe Move agenciju za selidbe?

Safe Move agenciju za selidbe čini tim iskusnih i stručnih ljudi, koje odlikuje izuzetna posvećenost ovom poslu. Vodimo računa o svakom aspektu selidbe, kako bismo učinili da vam ovaj proces prođe što brže, bez stresa i nerviranja, kao i bez nekih drugih komplikacija.

Selidbe kancelarija

Na raspolaganju su vam kombi prevoz ili prevoz kamionom za veće kancelarije, firme ili poslovne objekte. Naša agencija u svom voznom parku ima više kombi vozila, koji se redovno održavaju i pregledaju, kako bi bila potpuno bezbedna za prevoz vaših dragocenosti.

Naši operateri su vam dostupni 24 časa dnevno, sedam dana u nedelji za prvu i besplatnu video call procenu cene i dužine trajanja selidbe vaše kancelarije. Pozovite nas i zakažite selidbu na vreme!

Selidbe butika i prodavnica

Selidbe butika i prodavnica

Selidbe butika i prodavnica mogu biti veoma težak poduhvat, ukoliko ne postoji adekvatna priprema i planiranje unapred. I selidbe drugih preduzeća ili poslovnih prostora zahtevaju pažljivo planiranje i konsultovanje sa agencijom koja će sprovesti preseljenje. Ovakva...

Selidbe tokom zime – Sve što bi trebalo da znate!

Selidbe tokom zime – Sve što bi trebalo da znate!

Selidbe tokom zime mogu predstavljati izazov za svakoga. Posebno ako uzmete u obzir nepredvidive vremenske prilike. Led na putu, debeo snežni pokrivač ili kiša mogu učiniti da vaša selidba bude odložena za nekoliko dana ili pak nedelja. Iz tog razloga, selidbe tokom...

Selidbe Voždovac – Peselite se bez muke i stresa!

Selidbe Voždovac – Peselite se bez muke i stresa!

Selidbe Voždovac zahtevaju angažovanje profesionalnog tima. Ukoliko planirate preseljenje u ovu beogradsku opštinu, biće vam neophodna prethodna priprema i dovoljno vremena za planiranje. U toku procesa preseljenja, možete naići na mnogo različitih prepreka i...

Selidbe specijalnih tereta

Selidbe specijalnih tereta

Selidbe specijalnih tereta podrazumevaju rukovanje gabaritnim i teškim predmetima – od klavira do teških i gabaritnih mašina. Preseljenje specijalnih tereta zahteva angažovanje profesionalnog tima ljudi, koji ima dovoljno iskustva u ovom poslu. Transport specijalnih...

Selidbe za vreme kovida

Selidbe za vreme kovida

Selidbe za vreme kovida i dalje se obavljaju punom parom. U vreme pandemije koronavirusa ili virusa Covid – 19 mnogo toga se izmenilo u svakodnevici svih nas. Od rada od kuće, preko nošenja maski u javnosti, do držanja socijalne distance uvek i svuda. Može se reći da...

Kombi selidbe – Najlakši način transporta do željene lokacije

Kombi selidbe – Najlakši način transporta do željene lokacije

Kombi selidbe jedan su od najpopularnijih vidova i načina transporta vaših stvari do nove lokacije. Kao takve, kombi selidbe najčešće se praktikuju kada su u pitanju selidbe manjih stanova, studentskih soba, poslovnih kancelarija i sličnih, manjih prostora. Ukoliko...